Wiosenne nowości na moich półkach

Przyszła pora na pokazanie, co nowego trafiło na moje półki w pierwszym kwartale tego roku. Były to bardzo udane zakupy, gdyż większość pozycji nabyłam ze zniżką 50% lub więcej.

Na pierwszym zdjęciu zdobycze z wyprzedaży na stronie wydawnictwa Muza, na portalu czytam.pl, dwie książki wygrane w konkursie oraz jedna pozycja kupiona po cenie okładkowej - silnie mnie do siebie przyciągała i okazała się absolutnie f-a-n-t-a-s-t-y-c-z-n-ą lekturą i moim odkryciem roku. Nie powiem która to książka, ale myślę, że łatwo odgadniecie 😁 Może zdążę z recenzją jeszcze w marcu.


Poniżej zbliżenie na książki wygrane w "Charakterach". W tym miejscu chciałabym bardzo pochwalić pracowników redakcji magazynu za jakość obsługi klienta. Kiedy po trzech miesiącach wygrana książka "Mindfulness dla zdrowia" nadal do mnie nie dotarła, napisałam do redakcji z pytaniem czy nagroda w ogóle została do mnie wysłana. Odpowiedź otrzymałam dosłownie po kilkunastu minutach, okazało się, że nastąpiła pomyłka w adresie doręczenia, więc książka zostanie wysłana do mnie jeszcze raz z małym bonusem w ramach przeprosin. Bonusem okazała się powieść Agnieszki Opolskiej "Anna May". To się nazywa dbanie o klienta! 👏


I na koniec wyprzedażowe łupy w wydawnictwie słowo/obraz/terytoria. To jedno z moich ulubionych wydawnictw, których nowości śledzę z pilną uwagą. Ceny okładkowe nie zachęcają jednak do zakupu, zawsze czekam na ciekawą ofertę promocyjną. I w końcu doczekałam się - wszystkie pozycje nabyłam z rabatem minimum 50%.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2009-2017 Zacisze Literackie , Blogger