Jesienne nowości w moim księgozbiorze

Jednym z moich tegorocznych odkryć jeśli chodzi o wydawnictwa jest bydgoskie Genius Creations. Tak bardzo odpowiada mi tematyka ich książek, że postanowiłam przeczytać wszystko, co do tej pory wydali. Poza tym często mają naprawdę świetne promocje w swojej księgarni internetowej, czego efektem są zdjęcia poniżej:




Poznawanie oferty wydawnictwa zaczęłam od sympatycznego "Redlum" (recenzja), jestem w trakcie bardzo dobrej "Wyspy Mgieł" a w nowym roku mam nadzieję przeczytać przynajmniej połowę z wyżej pokazanych nabytków. I oczywiście powiększać swój księgozbiór o kolejne propozycje wydawnictwa!

Kolejne nabytki należą do kategorii 'egzotycznej'. Chciałabym w przyszłym roku mocniej skupić się na poznawaniu (na razie niestety tylko literacko) krajów z kontynentu azjatyckiego (szczególnie Bliskiego Wschodu). Ciągnie mnie ostatnio w te rejony, nawet przytargałam z biblioteki interesująco zapowiadającą się książkę na temat życia w Pakistanie.
Poza tym nadal zgłębiam temat Ajurwedy oraz Pięciu Przemian a pięknie wydaną książkę Karoliny i Macieja Szaciłłów będę wam wkrótce bardzo polecać!



Ostatni stosik to ogólnie rzecz biorąc fantastyka. Na wydanie w Polsce "Nibynocy" czekałam z wypiekami na policzkach. Zaczęłam ją czytać w pierwszym kwartale roku po angielsku i wpadłam w zachwyt ale postanowiłam odłożyć lekturę jak tylko doszła do mnie informacja o planowanym polskim tłumaczeniu. Polska premiera w okolicy moich imienin była doskonałym pretekstem do zrobienia sobie prezentu książkowego.
"Dożywocie" Marty Kisiel to kolejny zachwyt (słucham teraz audiobooka) ale na razie cicho sza, peany pochwalne będą w grudniowej recenzji.
Dwie pozostałe książki to łupy wygrzebane na wyprzedaży w hipermarkecie: "Kamienna ćma" do kolekcji (Uczta Wyobraźni) a Jay Kristoff wiadomo - po zachwycie Nibynocą stwierdziłam, że warto poznać i inne jego dzieła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2009-2017 Zacisze Literackie , Blogger